luni, 10 mai 2010

You are the only exception...

O sa te simti vreodata?!?Cred ca si daca iti zic fata in fata "Te iubesc"tu nu iti dai seama.De ce cred asta...tu mai facut sa cred asta?!?...Nu...nu...inca nu te iubesc...dar m-ai schimbat,chiar daca nu realizezi...Am luat decizi dar pentru ca ai aparut tu in viata mea le-am incalcat.Pentru ca in lumea asta sunt atat de multi ratati si oameni praf,dar tu nu realizezi ca daca pe tine te-am ales inseamna ca tu chiar meriti...ca esti diferit...ca esti complet altfel...Fata de cei din-naintea ta esti un lucru nou.Nu esti nici macar pe aproape de ce am vrut si am avut.Pentru moment asa o sa ramai"The only exception"...dar nu depinde de mine lucrul asta...tu il poti schimba:in bine,sau in rau!E alegerea ta...Doar deschide ochii...am nevoie sa ies din ce m-am bagat din cauza ta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu