joi, 17 decembrie 2009

Vorbe...

De ce daca nu merge ceva bine trebuie sa ma simt exclusa.De ce simt ca nu-mi gasesc locul?!?!?Oare mi l-am gasit si eu nu realizez asta?!?!?Sau poate nu l-am cautat prea bine.Daca inca nu trebuie sa dau de el.Oare unde e??!?Si cum e?!?Exista macar acest loc?!?Sau e ceva la care putem visa,ceva imaginar?!?Sau chiar imaginatie e locul acesta?!?E bine ca caut asa ceva??!Imi face bine?!?Sau ma izoleaza?!?Dar cand vreau sa fiu singura ma retrag in lumea mea...ce lumea mea,cum e?!?De ce o am?!?Ma cauta cineva?!?Sunt pierduta?!?Ii pasa cuiva de mine?!?Sau daca dispar nimeni n-o sa-mi duca dorul?!Sti ce zic?!?Simti la fel?!?Te-ai pus in locul meu?!?Chiar crezi in aparente?!?Facem schimb?!?Ma susti?!?Imi vrei binele?!?Merita??!Vreau...tu vrei?!?Vedem oare astfel adevarul?!?De ce nu lasam de la noi?!?Sunt egoista?!?Sau nu stiu ce vreau?!?Ce-mi doresc pana la urma?!?Am??O sa am?!!?Gandesc corect?!Am raspunsuri la intrebari...sau le pun pur si simplu degeaba...?!?

Un comentariu:

  1. mie imi plake foarte mult ce ai zis acilisea:-?si ai mare dreptate.pentru k cateodata trebuie sa luptam ca sa ne gasim locul.Dar uite ca in final nu suntem singuri>:D<

    RăspundețiȘtergere