joi, 27 mai 2010

hihi....

"suntem buni da-ne naibii de nebuni suntem strabuni..."!!!!
Azi vreau sa comentez pe fraza de mai sus.Ce e ea?!?!?E ce...versuri in rima din serile cand jhon vrea idei...zic eu 2 cuvinte,zice si jhon 2 si iese versu'!!!Mdaa...spunem doar adevarul...
Da!!!Sunt nebuna....de ce?!?Pentru ca sunt obsedata sa fac cat mai multe lucruri,ca sunt eu si cine ma cunoaste imi stie crizele de ras din metrou si extravagantul meu gesticulat!!!Ca ma las in general purtata de instinct si e cam nebunesc el de felul lui!Pentru ca daca ma prinzi intr-o pasa buna spun numai "prostii" si nu in ultimul rand pentru ca aud tot timpul"esti nebuna..."!!!Dar ghici ce:sunt foarte mandra sa fiu asa!!!
Imi permit,pot si vreau!!!Vreau sa ma tina lumea minte....vreau sa fac lucrurile cat mai bine ca sa pot sa ma cred buna in adevaratul sens al cuvantului(si fie vorba intre noi sunt buna si la propriu si la figurat...daca intelegi ce vreau sa zic)!!!Si ce e cu mine ca scriu un articol atat de plin de mine?!?!Doar am cam umblat cu lei zilele astea si mi s-a urcat la cap...e si poate si starea asta de euforie care ma bantuie zilele astea e de vina...dar hei,who cares?!?!Traiesc clipa,nu conteaza cum!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu