duminică, 1 august 2010

The wheels are cranking,turning!

E interesant cum totul capata alt sens,cum deodata te trezesti mergand pe alt drum.Imi place,desi doare uneori,sa stiu ca totul o sa arate intr-un final ca am dreptate,am avut dreptate!Si totusi,cum niste lucruri puternice se pot transforma asa de usor in scrum,cum deodata numai exista,cum nu te mai intereseaza?!Well,nu stiu sa raspund,nu vreau raspuns,e mai interesant asa...doar momentan pot sa spun ca imi place ce intorsatura a luat viata mea.Ce as putea dori mai mult?!Daca acum o saptamana nu stiam ce vreau,acum stiu!Daca acum o saptamana "tu" erai in prin plan,acum "el" e!Daca acum o saptamana nu stiam multe lucruri,acum le stiu!Si daca stau sa privesc in urma,de 3 luni viata mea trece de la o extrema,la alta,de la o situatie la alta si tot asa si totusi acum pot sa spun ca in ciuda la toate astea momentan sunt mai sigura pe mine ca niciodara si stiu exact ce vreau...mai bine ca niciodata!
Vreau felul asta de viata!Ador felul asta de viata!...just...


It's never been like that
It's never been like that
It's never been like that
It's never been like that
It's never been like that
It's never been like that
It's never been like that
It's never been like that
Ohhhhh!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu