sâmbătă, 12 iunie 2010

And it hurts remembering how it felt to shut down!

Cacat...nu va mai suport...m-am saturat...am facut atat sa va ajung prietena dar nu merita...asa nu va convine,invers nici atat.Va hotarati?!Sau nu sunteti in stare?!Cine pana mea va credeti?!Dumnezeu?!NU SUNTETI SI PUNCT!N-o sa uit niciodata cum m-am simtit din cauza voastra...cum faceti,in general,lumea sa se simta atat de mica numai ca puteti si va doare numa' de voi.Sunteti prea plini de voi si n-aveti frate cu ce,sunteti niste ratati(e)!Duceti-va dracu...N-am nevoie de voi!Nu voi mi-ati fost alaturi cand am avut nevoie,nu voi m-ati invatat ce stiu,am facut singura tot,fara ajutorul vostru,care ar fi oricum inutil.Si poti sa crezi ca depind de tine,guess what?!!?Nu e asa...nu te lua dupa aparente!Ma doare si pe mine undeva de tine!Si nu m-a apucat ce m-a apucat dintr-o data ...e de mai mult,voi m-ati facut sa cred astfel...am tacut...dar acum pun punct,numai pot pretinde ce nu exista!
p.s.asta e valabil pentru cei care au fost sunt si vor fi niste RATATI(E)!
Pa!

You make your way in
I resist you just like this
You can't tell me to feel
The truth never set me free
So i did it myself!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu